Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за турбина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за турбина

    Преди три месеца ми се повреди турбината и се наложи да я сменят. Нова ми се видя скъпа и ми предложиха заводски рециклаж на GARRETT. Турбината е с променлива геометрия на лопатките /за колата в подписа ми/. От тогава обаче ми прави впечатление, че колата е по-мудна в диапазона 1500-2200 оборота. Т.е. турбо дупката е по-осезаема от преди. Освен това и разхода ми се покачи с около 0.4 л. /100 км.
    Някой има ли идея от какво може да е това ? Възможно ли е майсторите да не са си свършили добре работата и да не са напаснали системата променяща ъгъла на лопатките ?
    bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

  • #2
    Мдааа просто са си вързали гащите дет се вика
    Някъде от долу под самата турбина има едно болче, правиш му 2 оборота и после ме черпиш
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Мдааа просто са си вързали гащите дет се вика
      Някъде от долу под самата турбина има едно болче, правиш му 2 оборота и после ме черпиш
      Да ама на къде два оборота ? На ляво или на дясно /да навивам или да развивам/ ? А това болтче на лостчето ли е, дето променя геометрията на лопатките ?
      А черпенето е най-лесно. Като дойда до вашия край ще ти се обадя да почерпя !
      bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Мдааа просто са си вързали гащите дет се вика
        Някъде от долу под самата турбина има едно болче, правиш му 2 оборота и после ме черпиш
        Е твова болче не го пипай че ще те боли главата!Базово се настройва с вакумпомпа и още няколко замервания!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
          Е твова болче не го пипай че ще те боли главата!Базово се настройва с вакумпомпа и още няколко замервания!
          Т.е. да отида на друг майстор да довърши работата на първите...
          bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

          Comment


          • #6
            От къде взе турбината и колко пари ти струва удоволствието.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
              От къде взе турбината и колко пари ти струва удоволствието.
              Тея които ми правиха колата я намериха. Била заводски рециклаж на Garrett, искаха ми 1040 лв. за нея.
              bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

              Comment


              • #8
                По-добре иди до столицата,за да нямаш ядове,освен ако не ти се дават още толкова.

                пс....бе не е моя работа,ма нова турбинка не е ли пак толкова парички.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Абе твоята турбина (GT2256V) се ремонтира. Има ремонтент комплект за нея, ама явно на майсторите ти не им се е занимавало (или не им е стискало) и са предпочели по-лесните кинти. Това сам да си настройваш актуатора - по-добре го забрави, че после може да плачеш. Там се пипа само от хора, които са наясно какво точно правят. Затова, както са ти казали, ела до София.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Какво да прави в София? Да се разходи в мола може би.

                    Братле, обади ми се на лично ще я видим тая кола какви ги върши.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      По-добре иди до столицата,за да нямаш ядове,освен ако не ти се дават още толкова.

                      пс....бе не е моя работа,ма нова турбинка не е ли пак толкова парички.
                      За нова ми искаха между 1700 и 2100 лв.
                      Бих отишъл до София, но незнам къде, особено пък ако знам, че няма да се наложи втори път да се пипа. Писнало ми е тук от разни набедени майстори, за елементарни ремонти да ходя по два пъти в сервиза.
                      bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Какво да прави в София? Да се разходи в мола може би.

                        Братле, обади ми се на лично ще я видим тая кола какви ги върши.
                        Хаааааа, тва е якооооо......

                        Че у молааа нема ли мастори бре....

                        AlfaMan
                        Кво толкова ша стане кат завърти болчето, та чак да плаче?
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                          Абе твоята турбина (GT2256V) се ремонтира. Има ремонтент комплект за нея, ама явно на майсторите ти не им се е занимавало (или не им е стискало) и са предпочели по-лесните кинти. Това сам да си настройваш актуатора - по-добре го забрави, че после може да плачеш. Там се пипа само от хора, които са наясно какво точно правят. Затова, както са ти казали, ела до София.
                          Турбината се ремонтира, но не с части на Гарет.
                          Нова турбина с гаранция от 1г ми предложиха в Турбо Хют за 1230лв ако не се лъжа. По други фирми ми искаха от 1600 до 2000лв.
                          За рециклиране на моята най добрата оферта беше от 600лв пълно рециклиране.
                          П.С колега @AlfaMan би ли споделил от къде мога да си намеря ремонтен комплект за GT2256V. Като ми трябва и оста с двете перки....... Геометрия си имам от друга турбина.
                          П.С2 а за болтчето което говорите... май ограничава хода на геометрията, ако се направи по голям хода то може геометрията да закачи в перката и да стане мармалад, нещо от този сорт
                          http://imageshack.us/photo/my-images/717/dsc01450t.jpg/

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Какво да прави в София? Да се разходи в мола може би.
                            Добре де, забравих те сега.

                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            AlfaMan
                            Кво толкова ша стане кат завърти болчето, та чак да плаче?
                            Ми нищо, само където току виж така го завъртял, че турбината започнала да не разтоварва достатъчно при високи обороти, ама това е дребна подробност.

                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            П.С колега @AlfaMan би ли споделил от къде мога да си намеря ремонтен комплект за GT2256V. Като ми трябва и оста с двете перки....... Геометрия си имам от друга турбина.
                            Е хубава работа. При наличието на нет да ме питаш за такива неща. Иначе мисля ей тия (http://www.melett.com/) произвеждат всичко.
                            Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 11:23.
                            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                            Alfa Romeo 156, 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Така както го написа, останах с впечатлението, че знаеш от къде може да се купи.

                              Comment

                              Working...
                              X